Okej, bra där.

påsklov, är hos baby. Underbart. Han är just nu på gymmet och jag ska snart kolla Tom och Jerry, kände att jag ville ha en liten uppdate efterom jag glodde sönder det när jag va liten.. awesome. Både nyheterna och oskarhamnstidningen kom och intervjuvde och fotograferade på skolan idag, dvs att jag gick till skolan idag och skulle jobba röven av mig, men ist låg jag upp&ner på en bänk och filmade Tim... cp.
Efter skolan så mötte jag fjompen och vi chillade i solen och gick till UM. Sen drog jag hit och nu sitter jag här med en skärm uppkörd i facet.
Tyckte att detta va jävligt bra för er att veta, väldigt intressant osv. Nej.
Nu blir det chilla Tom och Jerry medans jag väntar på att älskling kommer hem och myser igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0