diet

Har gjort upp en mål för mig själv. Jag ska sluta äta så mycket mackor som jag lever på just nu, för mycket mackor har det blivit för mig helt enkelt. Får inte i mig den näring jag behöver och dagarna för att må bra. Har fastnat för mackor, äter det konstant. 
frukost om jag hinner med: mackor
Lunch i skolan: sallad och mackor från skolansfritidsgård om det inte är god mat, isf blir det en liten portion. 
mellanmål: mackor.
Middag: Knappast någon alls, kanske någon matbit av det som serveras om jag är hemma då som händer sällan.
kvällsmat: mackor.
Så nu ska jag dricka naturdiet ist för det där mellanmålet vs middagen! Varför jag valde just naturdieten är för att jag vill få snyggare mage och rumpa till beachen 2011 eftersom den funkar som bantningsmetod! Ni kanske inte tycker att jag är ett dugg tjock osv, inte jag heller. MEN måste faktiskt skärpa mig med dom förbannade mackorna och så självklart vill jag ha finare former! Om då inte jorden går under dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0