my heart, my life, my everything!

Min pusselbit, den som gör mig hel. Hel och lycklig!
hahaha... måste bara säga att, det känns jävligt fel att läsa på facebook osv att folk älskar varandra efter 2 veckor och att deras pojkvän/flickvän är deras allt osv. Nu kanske ni tänker på min rubrik, MEN vi har ju då inte varit tillsammas i 2-3 ynka små vekor haha... Visst, man kanske får snabba känslor för varandra, det är ju eran sak. Men snälla.. Man skriver inte att man älskar varandra efter så kort tid, pojkvännen/flickvännen kan ju betyda extra för er. Men att älska någon efter 2 veckor känns som om man tar i lite. OK, man kanske har varit på g ett tag innan, MEN VILKA I HELVETE vet om det liksom mer än deras närmaste?! Tycker lite synd om er flickor/pojkar som inte varkar veta vad äkta kärlek är, och att när man säger att man älskar någon inte är något man säger, utan att det är något som menas, något som går rakt in i den andras hjärta.
- Där har vi min lilla åsikt, ha det bra med er såkallade "kärlek" ;)

Kommentarer
Postat av: Philip

Fan så awesome ;D Haha spela den tillsammans eller? hahaa

2011-05-10 @ 21:06:01
URL: http://philiprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0