-

Kom hem för en liten stund sen, har krupit ner i sängen, skönt. För det är ju så kallt ute! Ligger annars och funderar på att tiden går så sjukt fort, allt man längtat till har redan flugit förbi med tiden, man hinner knappt njuta.. Aja.
Dagen har jag iaf spenderat tillsammans med världens bästa tjej, efter lite häng med henne så drog jag hem. Hann inte mer än innanför dörren så drog jag mig ner till Jennifer för att kolla Big Brother, snacka och äta lite! Gutt.
Nu är jag som sagt hemma, och ska snart sova lite. Annars imorgon händer det inte alls mycket, peppar utgång med Åis iaf! Oså i helgen.. Ja det är något ni inte får veta, little secret! Hihi natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0