Hej bloggen!

Har som ni vet inte gjort alls mycket idag.. Men det måste jag bli bättre på. Har haft lite smått ångest idag på grund av att jag inte har tränat och rört mig lika mycket under senaste tiden, vilket jag känner att jag verkligen vill ändra på.. Ska försöka minska på kolhydraterna i maten och äta mycket sallad ist! Mamma har redan förberett för mig så imorgon blir det kycklingsallad;) nej men ska försöka ta tag i träningen nu igen och "gå ner i vikt" dvs få snyggare former och fastare lår och rumpa. Det är ju inte så att jag ska minska min vikt, men iaf tänka på vad jag äter! Speciellt viktigt till sommaren nu tycker jag, om nu solen vill titta fram?!

I övrigt så ska jag iväg till Stockholm i slutet av juni för att träffa på min fina vän! Får se hur länge jag stannar där, inte bestämt ännu.. Om ni kommer ihåg så har jag ju nämnt planer på att bleka mina tänder vilket jag kanske kommer göra när jag åker till Stockholm! Återstår att se. godnatt mina vänner!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0