Hej mina fina

Ligger nerbäddad i sängen nu efter en väldigt härlig och händelserik dag! Har hunnit med mycket idag. Blev först skolan på dagen, fick en massa gofika av våra lärare med glass, maränger och annat mumsigt! Fixade klart två kurser också, så nu är jag godkänd i dom!:D Fixade och donade lite med Idas hår idag hann jag med också så nu har hon ingen ful utväxt! Efteråt blev det att träffa min fina, vi gjorde inte så jättemycket men inte alltid man måste ha något att göra eller hur! Hihi. Annars så tar han studenten på måndag och jag kan inte kolla på den för att jag ska till brandstationen med klassen.. Åååh:( föresten, har ni kikat in på Annicas & Marcelos bloggar? Dom måste ni ju bara se;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0