Min dröm

Efter tre timmars plugg så är jag helt utslagen och trött. Men så är det när betygen sätts på tisdag!! Visst har jag pluggat länge någon gång, men typ aldrig. Jag pluggar aldrig och om jag nu gör det så pluggar jag sådär 5-10min max pga mina koncentrationssvårigheter. Åh. Hur som helst.

Har legat här och kollat lite fotboll (Spanien-Italien) och tänkt lite på min framtid och hur jag verkligen vill att den ska se ut. Klart jag drömmer om saker, men mina drömmar ska bli verklighet och då menar jag det! För det första så ska jag få en egen lägenhet av mina fina päron nästa sommarlov då jag fyller 18år, då dom betalar hyra & maten, vilket mamma har sagt så drömmen börjar rätt! Går ut sista året på gymnasiet, efter det vill jag flytta till Stockholm och bli en Stockholmsbrud med en chiuaua eller hur det nu stavas! Vilket mamma sa att jag fick om jag har funderingar på att plugga vidare. Om jag skaffar jobb så ska jag inte jobba som en vanlig vardagsmänniska som börjar vid 7 och jobbar till 4.. Jag vill jobba då och då och vill ha mycket pengar och leva lyxliv, ha ett barn som ska få allt den vill ha! Jag satsar på mina drömmar, för det är mina drömmar som visar att jag lever.
Förövrigt så har jag pratat med mamsen idag och vi ska kolla lite på den nya IPad så får vi se om jag får hem någon nu snart framöver!:D godnatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0