Skoltrött

Ligger fortfarande i sängen, har missat 2 timmar i skolan nu.. Haha nej men vi börjar vid 12:30 idag! Fast o andra sidan så skulle jag på ett möte nu vid halv 11 vilket var lite mer än tio minuter sedan, little secret ;) men eftersom jag inte kom vid den tiden vi bestämde så hoppas jag att dom förstår att jag inte orkar gå upp mycket tidigare, gå på mötet till sådär 11 tiden, hem igen och vänta till klockan blir halv 1 för att gå till skolan. Aldrig i livet! Phhu. Hur som helst ska jag väl gå upp snart och duscha och fixa mig, ska öva på HLR idag (hjärt- och lungräddning) sen hoppas jag på att vi får gå hem. Har så onödiga skoldagar nu sista veckan så det är sjukt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0