dyr vecka woopwoop

I går i skolan så kollade vi pulsen på varandra, askul för Johanna, Emelie och mig som inte fattade vad som var felet och varför det inte funkade haha! Men whatever. Sen senare var vi tvugna att stanna kvar i skolan för att göra plustest på vuxna som var tvunga att vara aktiva under 3 minuter, sen ÄNTLIGEN fick vi dra hem. Somnade extra tidigt och försov mig, bra där Fanny!
På tal om annat så ska jag köpa soffan till mitt andra rum på torsdag woopwoop! Sen blir det en tripp till kalmaret med mamma på lördag för att köpa mig min tv osv! Cheap monday jenans med hög midija och ett par vita lacost skor måste jag leta efter också.



Soffa LINCOLN schäslong grått tyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0