måndag, igen.

Måndag idag igen, men som tur var så fick vi sluta extra tidigt idag pga ett interju arbete vi hade. Skönt verkligen. Sen jag kom hem har jag ätit lite pizza och kollat på Bigbrother avsnittet som jag missade igår, veckofinalen!! Trodde och tyckte ni att det var rätt att Jennifer åkte ut? Jag tyckte väl att det var ganska rätt, men jag trodde att Hanna J faktiskt skulle lämna huset om jag ska vara ärlig!
Var iaf och kollade på rugbymachen som var i lördags, asbra kämpat vallhalla! Ni var verkligen superduktiga och machen var ju hur jämn som helst! :D Men grattis till er dubbelseger Krösa!
annars så bjuder jag och min goa gumma på en super fin bild som vi tog idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0