crazy shit

1. Tre namn jag lyssnar till: fanny, baby & ey du (?) Haha
2. Någonting jag tycker om med mig själv: lider av för högt IQ = <3
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt hår är ju rätt risigt nowadays. Osv..
4. Detta är jag rädd för: haha, inte vet jag? (a)
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sovmorgon, sovmorgon &.....sovmorgon?
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: dö 2ggr, byta till en smartare hjärna och födas om på nytt.
7. Detta tycker jag om att göra: va med Simon, spela rugby och dansa
8. Detta vill jag göra just nu: åka till Simon.
9. Bästa känslan: när det finns Cola eller varmoboy hemma, dvs lycka.
10. Värsta känslan: hat, och när jag inte får det jag vill ha.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: han ska heta simon, behöver inte säga egenskaperna han redan har. För dom är helt perfekt!
12. Är jag kär just nu? ja
13. Jag vill gifta mig: eheee, en sak jag inte tänker på. Who knows lixom.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: haha, skaffa extra liv eller något. Som på Mario ungefär...
15. Min käraste ägodel: sängen & mobilen.
16. Något jag vill ha i present: en jättestor tårta som jag kan kasta i någons ansikte.
17. Detta har jag på mig just nu: tights, underkläder, ett linne och babys tröja. Vill ni veta färgerna också?!
18. Favoritkläder : Aah, olika? Wtf
19. Favoritdjur: haha ägg!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: inte fan vet jag, men bra musik iaf.
21. Favoritlåt just nu: I donno?
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: biologi, rätt chill faktiskt.
23. Stjärntecken: lejon, ehe.
24. En bok jag älskar: har aldrig i hela mitt liv läst ut en hel bok. Så jag vet inte.
25. En film jag älskar: SOLSIDAN!
26. Tv-program jag gillar: andra avenyn.
27. Favoritdoft: något som luktar gott, haha.
28. Detta äter jag gärna: godis & mat
29. Dricker helst: Cola, oboy & vatten
30. Favoritgodis: allt med mycket farliga färgämnen.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: usa & gran canaria
32. Färg på mina ögon: gröna eller blåa? sameshit.
33. Min längd: 168 cm
34. Jag tror på: det som står på facebook.
35. Jag spelar: ehm.. spel?
36. Person jag beundrar: me myself and I
37. Så här bor jag: ":p "...
38. ??: Ameh shit, awesome fråga!
39. Det här tänder mig: när någon säger släck haha!
40. Det här gör mig avtänd: när någon säger tänd då.
41. Favoritfärg: beror på, men rosa.
42. Favoritcitat: det har jag inget, rätt onödigt.
43. En hemlighet jag vet: haha, jo för det tänker jag skriva här. Back off!
44. Bästa present jag fått: massa olika, ska jag skriva ner varje hade du tänkt?
45. Senast köpta skiva: aldrig köpt, bara fått. Haha
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: fråga någon som vet.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt.
48. Udda förmåga/egenskap: ha adhd, fast bara ibland. Hah
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: ägg ju!
50. Vad lyssnar du på just nu?: ljud haha. asg låt mig va...
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: lekt, ska snart sova.
52. Var är dina föräldrar födda?: skit du i det. Så kan du ju ställa fler frågor så länge du lever! -.-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0