Just saying

Kom precis hem från Jennifer, vi kollade såklart Big Brother och det var gutt att Amandus är kvar! Men inte att Tenny boy åkte.. Visst det var väl skönt på sett och vis för att hans skämt kunde gå till överdrift ibland, men annars så älskade jag hans humor haha! :D På tal om annat så funderar jag på mellan två olika klänningar vilken som jag ska ha till skolavslutningen, inte annat så börjar jag få panik över det nu! Jag själv tycker inte att man ska ha svart klänning på skolavslutningen iallafall, för det sägs visa synd. Man är ju liksom överlycklig för att få sluta skolan..? ;) aja, jag funderar mellan en vit eller en blå klänning och kan inte redigt bestämma mig.. Tro det eller ej så tänker jag inte säga vilken utav dom jag väljer iaf ;) annars imorgon så drar jag mig till mamma som jag i stort sätt varit och hälsat på hela helgen. Så blir lite fest hos mig innan vi drar ut till staden och firar Valborg! Annars får ni andra ha det så trevligt imorgon så ses vi nog!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0