Bigbrother

Hanna J vann ju som sagt bigbrother 2012, så jävla bra! Önskar jag var hennes ungar nu så jag också kunde bli lite bortskämd :( åh. Annars så har det varit en asgo helg med massor av skratt och annat! När jag var med Åis och Moa så hade vi så kallat "massagetåg" på golvet, rätt var det var så följ hela gardinen och gardinstången ner. hahahah jag vet inte när jag skrattade så mycket sist! Oh my god :D Mamma var bortrest över helgen uppe hos min mormor utanför Linköping, där jag var sist minns ni? Aja, hursomhelst så var hon där och kom hem idag. Det bästa av allt var att hon hade köpt med ett gulligt linne från Gina Tricot hem till lilla mig med urringning i ryggen! Endast 99kr :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0