Blir så arg

Åååååååh blir så galen!! Det är något fel på bloggappen så det går inte att lägga in bilder! Blir så arg. Speciellt på min egna bloggapp, där är det något fel på servern så det går inte ens logga in mer än här å internet men här funkar det ju tydligen inte att ladda upp bilder! 
 
Annars då?
Jo idag har jag varit med Åis som jag skrev innan att jag skulle, så vi köpte massa gott och åkte ut till Gunnars och satt där och pratade en massa skit i solen! Härligt. Nu på kvällen så träffade vi Ludde, Vincent och Phille och åkte omkring lite sådär småtråkigt, hemma nu iallafall och ska snart sova. 
 
Imorgon då?
Jo ska ju på ett secret möte imorgon vid halv 11;) efter det blir det nog hem och städa innan jag träffar en fin person, får se hur det blir! I övrigt så ska jag sova nu innan jag blir mer galen på bloggappen.. Haha! Pussgodnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0