Bomschekabowow

Hahaha en kul sak, igår när jag skulle plugga så hann jag läsa max tre sidor i medicin sen kommer mamma in och frågar mig: skulle inte du plugga hallå eller? Jag vaknar med boken för halva ansiktet och säger något jag knappt minns och somnar sedan om, vaknar och inser att jag försovit mig.. Men hann iaf i tid till skolan haha! Whatever. Idag efter skolan så har jag, Lisa och Maja varit duktiga och gymmat! Efter det så träffade jag Becka och Alma en snabbis, och pratade lite. Senare sen så mötte jag Åis och var ute och gick lite med henne, men kallt var det! Var är värmen liksom?! Aja, så nu är jag hemma och har duschat och lite så. Imorgon så slutar man vid 11:15 glad tjeja! Blir att gymma lite med Lollo och städa lite kanske, fårse!
Förövrigt så känner jag mig enormt cool på denna bilden, inte sant?! Lite p12 kanske, herreguuuud....haha azz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0