things I want to do this summer

Dra utomlands
Tandbleckning
Min andra tatuering
förlänga och färga håret (secret colour)
osv.
Med tanke på övningskörningen så kommer jag inte övningsköra så mycket, dels för att jag inte har tid med tanke på att jag kommer ha jobb hela sommaren och för att vi helt enkelt inte har tid och ork. Så att pappa står för halva intensivkursen till mig. Hur bra?! :D
Om jag nu ska göra tandbleckning så ska det vara hos tandläkaren där det håller bäst! Man får så sjukt fina tänder! Härligt och fräscht också..åh. Tatueringen ska stå för min bror tror jag, inte helt säker än men tror det iallafall. Inte helt säker på vad jag ska göra för motiv än heller ååh haha, så svårt. Återstår att se! På tal om håret kommer det troligtvis bli en hel förändring om jag vågar, haha... Men jag tror det iallafall.. Kanske. Mer får ni inte veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0