Im homee

Hemma nu efter en kul dag! Var med på rugbyn vi spelade imorse iallafall, kunde inte motstå.. Men slutade med gräsfläckar på både armbågarna och på rumpan på jeansen. Fint! Haha.. Men det var iaf askul så då skadar det såklart inte:D Efter rugbyn så hade vi en "lektion" då vi fikade etc, en jättegod kladdkaka med grädde och snickerskakor. Hur bra?! Vid sådär halv 1 tiden så började vår sista "lektion" då vi kollade på en papegoj (?) film haha.. Men den var faktiskt klockren må jag säga;) Hur som helst så är jag hemma nu och tar det bara allmänt lugnt! Vid 6 tiden så ska jag dra mig in mot min gamla skola i parken och kolla på 9ornas musikal. Hoppas på bra resultat!;) återstår att se. Förövrigt så skulle vi prova något som tydligen finns med i uterugby enligt våran lärare och ja, det vi skulle prova ser ni på bilden nedan. Jag säger bara w..t..f!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0